top of page

תקופת צינון

תמונת הסופר/ת: הילה ארז רוןהילה ארז רון

20.12.21, 09:05, מתיישבת מול הלפטופ עם אמריקנו רותח + חלב קוקוס כמו שאני אוהבת, בחלון משתוללת מערכת חורפית, יש הקוראים לה "כרמל". מנסחת הסכם גישור לצדדים שהגיעו להסכמות אצלי השבוע. כעבור מספר דקות הטלפון מצלצל.

בוקר טוב אני עונה.

הוא: "בוקר טוב, מדבר עו"ד גוטמן (שם בדוי), מה שלומך?"

אני: "שלומי מצויין, תודה . ואתה?"

הוא: "קיבלתי המלצה חמה לפנות אלייך לגישור בתיק ביטוח מעו"ד אדיר(שם בדוי)".

אני: "שמחה לשמוע, תודה לעו"ד אדיר על ההמלצה שמעתי עליך רבות אך מעולם לא שוחחנו. נעים מאוד, אשמח לעמוד לשירותך".

הוא: "תראי, אשתף אותך בכנות, יש לי חששות. אני מייצג את התובעת, זה תיק כיסוי ביטוחי. חברת הביטוח טוענת למרמה ואת הרי תהי מוטה לטובת חברת הביטוח כי עבדת אצלם".

אני: "אני מבינה את החששות שלך (בראשי אני תוהה כמה זמן עוד יחששו מהנושא, הרי כבר עברה יותר משנה מאז שעזבתי...אפילו לרמטכ"ל יש תקופת צינון קצרה יותר ). יחד עם זאת, גם כשעבדתי בחברות הביטוח, לא ניהלתי תיקים שלא היו חזקים ראייתית ולא האמנתי בהם עד הסוף. מה גם שאני לא צריכה לספר לך שגישור הוא הליך וולונטרי, אם לא תהיה שבע רצון מהיושרה וההגינות שלי, לא תהיו חייבים להגיע להסכמות וניפרד כידידים.

אני מבינה שהתיק הוא מול ביטוח ישיר?"

הוא: "אההה, עבדת בישיר?!? לא התיק מול *&#%".

אני: "אז אתה עדיין חושש ?"

הוא: "יש לך תאריך פנוי כבר בינואר? התובעת לחוצה לסיים, יש לה בת מצווה של הילדה על הראש, את יודעת מה זה ילדת בת מצווה "

אני: "פותחת יומן...".

ובנימה אישית, לאורך שנותיי המקצועיות הרבות הקפדתי להוביל לפתרונות יצירתיים המאפשרים רווח הדדי לכל הצדדים, בוודאי ביחס לחלופה המשפטית שבה יש דיכוטומיה של מנצחים ומפסידים.

אשמח להוביל אתכם לגשר על הפערים ולסיים את הסכסוך בינכם במינימום זמן ועלויות. מקסימום נצליח

*השמות האמיתיים שמורים במערכת*


Comments


bottom of page